A vezetés élménye!

MENÜ

Jaguar XE

A Jaguar XE pontosan ugyanabban a kategóriában szerepel, mint az Audi A4-es, így közvetlen riválisai egymásnak. A Jaguar nagy dobása technikai szempontból, hogy karosszériája alumíniumból készül, ami azonban nem látszik meg a tömegén. A másik, amit nagyon tud: kimondottan jó vezetni!

Azért nem néz ki rosszul. Szinte látszik rajta, hogy nagyon tud menni, ha arra van szükség.

Először is nagyon jó ülni benne, az üléshelyzet és maga az ülés is nagyon eltalált. Pontos, kommunikatív és visszajelzésekben bővelkedő a kormánya, és a szervó rásegítése is jól eltalált – se nem könnyű, se nem nehéz. Minden kanyarodás kimondott élvezet a Jaguarban – mert ha nem is könnyű a karosszéria, legalább merev, így minden jelzés eljut a vezetőhöz.

Ez a legjobb hely az XE-ben. Ez az autó első-, másod- és harmadsorban is a vezetésről szól.

Az utastér minősége egyes pontokon a középosztály szintjén áll, az utastere a legszűkebb a kategórián belül, és a csomagtere sem túl nagy. Van viszont hozzá vadonatúj fejlesztésű, kétliteres dízelmotor, amely bár hangos, de szupertakarékos.

 

Sportos hangulatú utastér, ülései is sportosak, kényelmesek és jól is néznek ki. Jó fogású a kormány, remek az üléshelyzet és olyan extrák is belefértek, mint a fűthető első szélvédő, a szintén melengethető kormány, vagy az ülésszellőztetés, éjszakai hangulatvilágítás.

 

 

Városban a sok radar és a tolatókamera segít a Jaguar-t sérülésmentes állapotban tartani, autópályán pedig a csendes, szinte hangtalan utastér lesz hamar szimpatikus, de a tempomat nagyon hiányzik az autóból. 

Szavazás

Melyik oldal tetszett a legjobban?
Kezdőoldal
Ferrari
Audi
Audi A4
Audi A8
BMW 7
Jaguar XE
Mazda MX-5
Volvo XC90
Asztali nézet