A vezetés élménye!

MENÜ

BMW 7

Miközben az Audi A4-re sem lehetne azt mondani, hogy műszaki szempontból ne lenne abszolút modern, mégsem ér fel arra a szintre, amit a BMW 7 nyújt, hiszen két kategóriával magasabb autóról beszélünk. A BMW 7-es minden ízében technológiahordozó,  alumínium és szénszálas elemek keverékéből áll össze, kulcsába LCD kijelzőt integráltak, és ha kell, gombnyomásra vezető nélkül, saját maga áll be a garázsba.

Hatalmasak a méretei, főleg nyújtott kivitelben.

 Nem érheti szó az utastér minőségét, az úttartását és a rugózását sem, utóbbit főként azért, mert széria a légrugózás, amihez előrelátó opció is rendelhető – amely kamerával pásztázza az utat, és így az útviszonyok függvényében előre puhítja, vagy keményíti a rugózást-csillapítást.


Ezt nyújtja hátul a hosszú BMW 7-es.

A sokfunkciós, színes érintőképernyős, vezeték nélkül, indukciósan tölthető kulcs  megmutatja, zárva van-e az autó, illetve, hogy hogyan áll a tank, felkapcsolhatjuk a lámpákat, beállíthatjuk a klímát, de újabb  felárért akár önálló parkolásra is rávehetjük segítségével az autót. Ilyenkor végig nyomni kell a kulcson lévő gombot, az autó mindent maga csinál, behajtja a tükröket, gyorsít, lassít, vált.

A vezetőülésben további élvezetes dolgok vannak még. Mondjuk masszíroztathatjuk magunkat,  kiválaszthatjuk, milyen illat töltse meg az utasteret, vagy többféle szín-összeállítású hangulatvilágítást és háromféle műszerfalgrafikát is beállíthatunk.

 

Lehetetlen belekötni a kivitelezésbe, itt nem hibáztak.

 

Két fotel van hátul.

Hátul egy tablet várja az utasokat. Az aktuális vezetési információkat is megmutatja. A fotelek elképesztően kényelmesek, és az elsőkhöz hasonlóan roppant finom lépésekben igazíthatjuk úgy, hogy igazán jó legyen bennük ülni. Hab a tortán, hogy a középső ülést eltüntető kartámasz felhajtható, így akár ötszemélyes is lehet az autó.

Szavazás

Melyik oldal tetszett a legjobban?
Kezdőoldal
Ferrari
Audi
Audi A4
Audi A8
BMW 7
Jaguar XE
Mazda MX-5
Volvo XC90
Asztali nézet