A vezetés élménye!
Miközben az Audi A4-re sem lehetne azt mondani, hogy műszaki szempontból ne lenne abszolút modern, mégsem ér fel arra a szintre, amit a BMW 7 nyújt, hiszen két kategóriával magasabb autóról beszélünk. A BMW 7-es minden ízében technológiahordozó, alumínium és szénszálas elemek keverékéből áll össze, kulcsába LCD kijelzőt integráltak, és ha kell, gombnyomásra vezető nélkül, saját maga áll be a garázsba.
Hatalmasak a méretei, főleg nyújtott kivitelben.
Nem érheti szó az utastér minőségét, az úttartását és a rugózását sem, utóbbit főként azért, mert széria a légrugózás, amihez előrelátó opció is rendelhető – amely kamerával pásztázza az utat, és így az útviszonyok függvényében előre puhítja, vagy keményíti a rugózást-csillapítást.
Ezt nyújtja hátul a hosszú BMW 7-es.
A sokfunkciós, színes érintőképernyős, vezeték nélkül, indukciósan tölthető kulcs megmutatja, zárva van-e az autó, illetve, hogy hogyan áll a tank, felkapcsolhatjuk a lámpákat, beállíthatjuk a klímát, de újabb felárért akár önálló parkolásra is rávehetjük segítségével az autót. Ilyenkor végig nyomni kell a kulcson lévő gombot, az autó mindent maga csinál, behajtja a tükröket, gyorsít, lassít, vált.
A vezetőülésben további élvezetes dolgok vannak még. Mondjuk masszíroztathatjuk magunkat, kiválaszthatjuk, milyen illat töltse meg az utasteret, vagy többféle szín-összeállítású hangulatvilágítást és háromféle műszerfalgrafikát is beállíthatunk.
Lehetetlen belekötni a kivitelezésbe, itt nem hibáztak.
Két fotel van hátul.
Hátul egy tablet várja az utasokat. Az aktuális vezetési információkat is megmutatja. A fotelek elképesztően kényelmesek, és az elsőkhöz hasonlóan roppant finom lépésekben igazíthatjuk úgy, hogy igazán jó legyen bennük ülni. Hab a tortán, hogy a középső ülést eltüntető kartámasz felhajtható, így akár ötszemélyes is lehet az autó.
Szavazás